Hula hop - zabawka dla dzieci czy może fajna alternatywa na trening?

Mniej więcej rok temu zaopatrzyłam się w HH ważące 1.25 kg. Pierwsze jakiekolwiek próby utrzymania go na tali były daremne ale godzina "treningu" i hula w końcu się utrzymało. Z dnia na dzień kręciłam dłużej oraz zaczęłam truchtać, robić przysiady, podskakiwać, odwodzić nogę do boku itd. Wizualnie poprawiły się proporcje ciała - a namacalne straciłam 3 cm w tali.

Jakie jeszcze korzyści korzystania z tego kolorowego hula hop?

  1. Ćwiczysz całe ciało. Kręcąc HH musimy utrzymać prostą postawę, napinamy brzuch, pośladki, uda. Dodając małe elementy takie jak kręcenie ramion czy podskoki angażujemy dosłownie wszystkie mięśnie. Dodatkowo taki trening nie obciąża stawów.
  2. Brak czasu? Koniec z wymówkami. Ćwiczyć możemy wszędzie. Oglądając nasz ulubiony serial czy rozmawiając z Przyjaciółka która przyjdzie na plotki. Potrzebujemy tylko trochę chęci i przestrzeni.
  3. Kondycja i wzmocnienie. Trening z HH pozwoli Ci wysmuklić talię oraz pozbyć się zbędnych kilogramów. Ćwicząc codziennie polepszysz kondycję a co za tym idzie możesz przejść do cięższych ćwiczeń które z perspektywy czasu będą coraz łatwiejsze i lżejsze do wykonania.
  4. Dla kogo? Trening z hula hop jest dla każdego nie zależnie od wieku czy stażu treningowego. Warto wprowadzić coś nowego do swoich treningów. Z HH możemy się rozgrzewać, możemy uznać to za trening cardio czy też element urozmaicający — spalający dodatkowe kalorie.
  5. 400–500 kalorii. Podczas godziny kręcenia HH spalamy wiele kalorii a do tego czerpiemy wiele radości i przyjemności gdyż trening nie jest nudny ani monotonny. Do tego regularne ćwiczenia dają nam szybkie pożądane efekty.

Jeśli już się zdecydujemy na zakup hula pamiętajmy o tym, aby dobrze dobrać średnicę koła do naszego wzrostu. Oraz na początek wybierzmy te lżejsze koło. Trening taki da nam dużo frajdy a połączony z odpowiednim odżywianiem przyniesie pożądane efekty.

Zobacz również: Pomysły na rodzinną aktywność fizyczną

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Co to jest burpees? Magnez a mięśnie Jak prawidłowo zrobić plank? Ćwiczenia na zgrabne pośladki Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Aerobiczna szóstka Weidera Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Domowe sposoby na zakwasy - prysznic, dieta, masaż Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? 10 zalet jazdy na rowerze Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać 5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Najczęstsze błędy po treningu 8 sposobów, by szybciej schudnąć jeżdżąc na rowerze Imbir najlepszy na ból mięśni American swing na wzmocnienie mięśni i utratę zbędnych kilogramów 7 ćwiczeń na piękne nogi i pośladki Cardio killer - trening, dzięki któremu osiągniesz sylwetkę marzeń Produkty, dzięki którym wyrzeźbisz mięśnie HIIT – trening dla profesjonalnych sportowców 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut

Popularne w tym tygodniu:

Desery bez pieczenia z jadłospisu Ewy Chodakowskiej Najlepsze dyscypliny sportu dla każdego znaku zodiaku Co jeść po ćwiczeniach? 4 białkowe posiłki potreningowe Przestała robić kardio i... schudła 17 kg! Jak pozbyć się oponki z brzucha? Trening Ewy Chodakowskiej Orgazm podczas ćwiczeń? To możliwe! Co jeść przed i po porannym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Julia Dutkiewicz: do działania motywuje mnie porażka Uprawianie seksu spowalnia proces starzenia Ćwiczenia na cellulit, które naprawdę działają Kocha czekoladę, nie stroni od alkoholu. Oto dlaczego zachowuje perfekcyjną sylwetkę Instagramowy Fitness