Hula hop - zabawka dla dzieci czy może fajna alternatywa na trening?

Mniej więcej rok temu zaopatrzyłam się w HH ważące 1.25 kg. Pierwsze jakiekolwiek próby utrzymania go na tali były daremne ale godzina "treningu" i hula w końcu się utrzymało. Z dnia na dzień kręciłam dłużej oraz zaczęłam truchtać, robić przysiady, podskakiwać, odwodzić nogę do boku itd. Wizualnie poprawiły się proporcje ciała - a namacalne straciłam 3 cm w tali.

Jakie jeszcze korzyści korzystania z tego kolorowego hula hop?

  1. Ćwiczysz całe ciało. Kręcąc HH musimy utrzymać prostą postawę, napinamy brzuch, pośladki, uda. Dodając małe elementy takie jak kręcenie ramion czy podskoki angażujemy dosłownie wszystkie mięśnie. Dodatkowo taki trening nie obciąża stawów.
  2. Brak czasu? Koniec z wymówkami. Ćwiczyć możemy wszędzie. Oglądając nasz ulubiony serial czy rozmawiając z Przyjaciółka która przyjdzie na plotki. Potrzebujemy tylko trochę chęci i przestrzeni.
  3. Kondycja i wzmocnienie. Trening z HH pozwoli Ci wysmuklić talię oraz pozbyć się zbędnych kilogramów. Ćwicząc codziennie polepszysz kondycję a co za tym idzie możesz przejść do cięższych ćwiczeń które z perspektywy czasu będą coraz łatwiejsze i lżejsze do wykonania.
  4. Dla kogo? Trening z hula hop jest dla każdego nie zależnie od wieku czy stażu treningowego. Warto wprowadzić coś nowego do swoich treningów. Z HH możemy się rozgrzewać, możemy uznać to za trening cardio czy też element urozmaicający — spalający dodatkowe kalorie.
  5. 400–500 kalorii. Podczas godziny kręcenia HH spalamy wiele kalorii a do tego czerpiemy wiele radości i przyjemności gdyż trening nie jest nudny ani monotonny. Do tego regularne ćwiczenia dają nam szybkie pożądane efekty.

Jeśli już się zdecydujemy na zakup hula pamiętajmy o tym, aby dobrze dobrać średnicę koła do naszego wzrostu. Oraz na początek wybierzmy te lżejsze koło. Trening taki da nam dużo frajdy a połączony z odpowiednim odżywianiem przyniesie pożądane efekty.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Trening fitness Izabel Goulart – najbardziej wysportowanej modelki świata Najlepsza godzina na trening? Kiedy trenować? Massy Arias: fitness receptą na depresję Sekrety skutecznego treningu według trenerów gwiazd Nie możesz nabrać masy mięśniowej? Sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów Ten trening na pewno cię zmęczy! I spali mnóstwo kalorii Aerobiczna szóstka Weidera Najdziwniejsze siłownie świata - Limelight, Gidropark, Pink Iron 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut 4 najlepsze sporty dla kobiet Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Ewa Chodakowska – trenerka wszystkich Polek Co to jest burpees? Magnez a mięśnie Jak prawidłowo zrobić plank? Ćwiczenia na zgrabne pośladki Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Domowe sposoby na zakwasy - prysznic, dieta, masaż Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? 10 zalet jazdy na rowerze

Popularne w tym tygodniu:

Na obrazku jest 6 zwierząt. To, które zobaczysz jako pierwsze, zdradza twoje cechy Najlepsza godzina na trening? Kiedy trenować? Ćwiczenia na płaski brzuch. Wystarczą 4 minuty dziennie Jak stracić tłuszcz z ramion? To trudne, ale możliwe! Trenuję i nie chudnę! W czym problem? Trening na lepszą kondycję i spalenie tkanki tłuszczowej Trening fitness Izabel Goulart – najbardziej wysportowanej modelki świata Jak ćwiczyć w domu, by mieć boskie ciało? Rozciąganie (stretching) kiedy tak naprawdę ma sens? Niedziela na Bemowie pod znakiem 11. Bieg po Nowe Życie